Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Sabtu, 30 Jun 2007

cinta itu menyakitkan

ermmmmm...gilee rase frust ari ni..althought aku n die da xde pape..but kitaorg still baek...n mayb one day aku n die juga mengharp agar kami leh jd mcm dulu..juz wait 4 da moment..but now..aku frusttt gileee..nvr felt like diz b4..mane x nyee...aku x tau dat galz btol2 adik angkat die or gf die..but he said juz adik angkat..tp nape dat galz sakan sngt tanye aku sal die..alaaa.die pown dat galz nak..kalu hensem x pe laaa...hmmm..aku???sbb ntahh.aku ske die sbb aku leh g ape jee ngan die..n plak tu paling lame aku ngan die..2 taun..kami mmg da kenal 1 same laen..da paham diri msg2....sedih laaaa....hmmm..mmg aku kene lupakan die..n cari yg len..bukan x leh cari yg len..but still ingat kat die...camne nak wat..ssh nak ilangkan die...aku pown x tau laa nape...arap sgt aku dpt yg betta dr die..n ni wat aku takowt nak kapell....huarggggghhhhh...really tension maaaaa....x tau dah aku nak ckp kat sape skang...xkan nak cite kat gad...huh.x yah laa...die ngah bz...sini je laa.. tempat aku nak luah segalanyee...hmmm..siyes mmg bad gilee rase ari ni..nanges?????nop me ok...xde makne nye nak nanges sal boy...tp mmg ade rase...aku tahan je laa..dont be stupid nadia....huhhhh..name aku syg sgt kat die...damnnnnn...nape aku x benci die..nape aku xleh lpakan die....shuh shuh shuh...pegi jauh2 dr idop aku....pp pown bleh je aku nak lupakan..but diee..da lame...nape ssh sgt nak lupa ni...pergilah ko dr idop ku...rase mcm bek ilang ingatan...xmo ingat die lagi..lagi aku ingat lagi rase sakit hati...lagi rase tensen...huaaaaaaaa......damn...dat galz tu pown..alaa...hmmm...mmg laaa ade yg perangai leh go on ngan aku...gad tu pown ok je..bukan x leh aku nak kapel ngan die..tp cam tu arrr.. takot jd camni...ngah syok2 kapel die ad eorg len...dammnnnnn..aku xnak mcm tu...tp aku ngan die xde laa ngah syok kapel...da x kapel pown...tp...uwaaaaaaaaaaaaaaaa....gad help me....tp ape lak gad tu nak tolong aku..apoda...sian dia aku panggil gad..bia laaa....da die nak sgt jd gad..aku panggil gad je laa....huhuhu....hmmm...xtau laaa skang salah sape...tp ttp frustt..cam mane ni..nak call sape ekk
....hmmm saboo je laaa..ape leh wat...tensen ttp tensen..hmmmmm

0 comments: