Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Selasa, 26 Jun 2007

AKU DAN DIA







Aku baca novel dia kata aku jiwang




Aku baca buku agama dia kata aku dah insaf




Aku menulis dia kata aku x siap homework




Aku mengira die kata aku hitung hutang




Aku termenung dia kata aku putus cinta




Aku tengok cermin dia kata aku picit jerawat




Aku baiki tudung dia kata aku nak melawa




Aku menyapu dia kata aku buat2 rajin




Aku tolong cikgu dia kate aku nak bodek cikgu




Aku berjalan dia kata aku ukur jalan




Aku masuk tandas dia kata aku nak ponteng




Aku duduk kat tangga dia kata aku nak lepak




Aku mengantuk dia kata aku berjaga malam




Aku sapu mata dia kata aku buat tahi mata




Aku ketawa dia kata aku buat bising




Aku diam dia kata aku dah x ada modal




Aku gigit kuku dia kata aku x cukup makan




Aku renung dia, dia kata dia hensem




Aku gigit bibir dia kata aku nak goda dia




Aku kenyit mata dia kata aku nak ngorat dia




Aku jeling dia kata aku sakit hati




Aku kata DIAM!!!! Dia kata aku marah




Aku sekeh kepala dia, dia kata ADOI!!!!!




Hah, padan muka!!!!


























0 comments: