Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Khamis, 28 Jun 2007

malam ini

hehehehehe...mcm mane yerpp nak mulaa...hahaha..malam aku da ade pengawal...n akan berterusan ke malam2 setrusnyaaa...jawabnye kene tido awal la aku lepas ni..hahaha...ape kehal ntah tetibe je mamat tu nak jadi pengawal lak...hahahhaa..pape je laa..malam ni perut aku cam x btol laa...lepas berbuka trus sakit...adehhh...apodaaa...sakit perut aku tau..hahahaha...ayat merapu..besh2...ari ni xde pape pownn...cam biase jee....yerla dah keje aku ni duk umah je pown..bukan buat ape..ari2 duk ngadap mende ni jee...hehehehe...borink gile lam irc mlm ni...so x tau dah aku nak wat ape skang...waaaa aku da jumpa ramai fs membe2 skewl rendah dulu...hehehehe...kan besh kalu leh jumpa diaorg balik..waaa.....windu skewl rendah....adehhh..orang len sebuk nak kemas g U tp aku duk umah ag...heehehe...xpe next week turn aku plak membz kan diri...wadushhhh takut seyhh...camne laa life aku kat sane nanti ekkk...adehhh takowt2....hehehehe hope orentasi x trok..kalo cam kat KMPh dulu pown da ok dah....kalu lagi trok mati aku..hehhhehehe...berlari laaaa balik terengganu....hua hua hua......ape lagi ya...esok pegi town...hehehhee......adeh barang pon x beli agi ni...xpelaa next ade lagii....waaaaa...aku akan merindui bilik ini....rase nak bawa je bilik ni nanti..heheheh...bab melalut cepat je aku..emmm k lahhh...pengawal dah marahlaaa...dr td msg suh tidooo..hehehhee...nak tipu kang x smpai ati plak...aku kan baekkk....hahahaha...k laaa.daaaa~~~~~......niteeeeee.....

0 comments: