Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Selasa, 26 Jun 2007

gembira

hehehehe...betapa ku gembira pada pg ni...smua yg aku nak wat lam page ni dah menjadi..berbaloi laa x tido lagi smpai skaranga..hehehehe....hepi sgt...thankz to putera.com...aku dpt idea ni smua dr sane laa...so sape2 yang nak dpt more information pegi la search kat www.putera.com... ecehhhh promote lak...tp mmg kat situ banyak info pown..beshhh...yang paling hepi sebab leh masuk mp3 tu...waaaaa....pasni tunggu ntuk gallery plak..insyaallah kalu ade lagi baru aku maskkan..skang ni tengah mencari lagi...layouts lak mcm susah je nak wat...kalu search lak cam x menepati citarsa aku..al maklumlah org cerewet...hahhaha....ape lagi yer yang perlu buat lam ni...tunggu gallery kat fotopages siap..leh laa maskkan lam ni plak..pasni kalu ade yang besh lagi aku mskkan slide plak..cume tu laa x tau ape sgt nak tulis lam ni...x kesah laa..asalkan hati puas ngan ape aku buat lam blog ni...hahaaha..lalaalalala...happy mood..hehehe...sape2 yang buka blog ni droplaa comment n bg laa cdgn pape ntok tmbah lam ni spy leh lagi menarik..hehehe..sape2 yang borink lak leh join game bwh tu..ntok lagu x sikit je sbb nak try je dulu tu...hehehehehe......oklaa..dah x tau ape lagi..n nak g cari lagi ape yg besh ntok buat ni..hehehe...daaa~~~~~~

0 comments: