Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Isnin, 2 Julai 2007

thankz 4 everything

huhuhuhuuhu...im happy daa....donno y...but thankz gad 4 last nite....u make me really happy laaa...hehehhee..until now.....apo ekk...haaa...dat gal kan still anta msg kat aku..hua hua hua...tp kali ni aku gelak bace msg die....bukan sakit hati dah..hahhahaa...ngaku bf..but dat boy ngaku adik angkat....wawawawawa.....sian plak aku wase..syg laa sgt kat dat boy tu..plak tu dat boy tu pown kasi tau kat dat gal yg aku kate dat gal marah aku...so tu ke pakwe???????kalu pakwe xde nyee nak marah kat awek die...ni plak x ngaku awek pown....huhuhuhuhuhu...donno laaa..lantak kowang la...aku da hepi ngan life aku now...i've already hv gad to cheer me up....bye bye dat boy....hahahahahha.....NO....XMO INGAT AG KENANGAN NGAN DIE.....hapuskan segalanya...hehehehee...now kene bine life br....without him animore....xyah laa nak change pape...juz b myself...hhuhuhuhuhuhu....diz weekend da nak g kl...waaaa....hw my life at GMI nanti...damnnn...takowtt.....pastu kan...eishhh..siyes takowt....11 July Harry Potter kuaaa...ye ye ye weekend tu leh g tgk...pastu ade org ajak g tgk citer LOVE IS CINTA....wow.....so romantik maaa....hahhahahahahaa...gatai naa....aku stat kesengalan ku...hahahahahah...mcm biase laa...wadushh tau x betapa borink duk kat umah...huhuhuhuhu..seb bek gad tu ade..kalu x aku nak msg ngan sape..aku nak kaco sape...tp 1 je laa..aku xde laa gado2 sgt cam ngan dat boy...hua hua hua...dahlaa byk sgt aku melalut ni...kalu ade org bace malu gak ni...hahahhahahaa.....k laa..nak g chat plak...daaa~~~~~~

0 comments: