Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Jumaat, 27 Julai 2007

wat a damn

huhhh...life?????sometimes ok sometimes bad...donno y...but now i really hate 2 person....which hv same name...damnnn..i really hate them...such a suck....dont want to meet them...kat hostel lak GMI ok laaa....nop bad...hepi.....asal xde kelas je aku pown ape lagi....kua laaa...hahahhaa....bapak die banyak gile duit abeh duk sini...arem laaaa....study pown ok....hope aku akan jumpa boy yg btol2 aku syg n disayangi...2 kali aku frust....gile rase....ntahlaaa...tp aku perlu tabah n kuatkan smngat aku...aku x mudah untuk mengalah...aku boleh idop tanpa lelaki....wat i must do is study hard n try to score so that i can further my studied at UK.....manela tau jodoh aku kat sane kan...hehhehee...n to gad thankz 4 everything...aku x sangka..but aku x leh nak wat ape.....mayb aku terlalu ego atau mmg ko yg x serius...donno laa..wat eva..yg pasti aku xnak jumpa ko...aku xnak jd mcm mane aku nak lupakan 1st love dulu...sakit susah gile...smua ade....aku x sanggup smua tu berulang kembali....ckp laa ape yg dah terjadi...aku takowt aku x kuat untuk menghadapi segalanye...aku hanyalah insan lemah...thankz 4 everything......smpai skang aku dah takowt nak ske kat boy....biarla masa yg menentukan....tp aku akan cube elakkan diri diri ko gad...sorwie aku btl2 x sedia lagi nak jumpa ko...bia laa aku btol2 dah lupekan ko...n aku da jumpa bob....hehehhehee...2 kali dah kua ngan bob...esok mayb nak kua gak..boleh go on laa ngan die..but juz a fwenz ok....not more than that...n aku pown x minat die...aku pown da beli hp yg aku nak...cunnnn...but camera je x cun...aku ngan dak kelas pown ok je...smlm br g jenjaln n maen kat cosmo ngan diaorg...beshhh gile...jgn jeles yeee..hehehee....k laaa...dunno wat to say animore....k daaaaa.....bye bye....thankz n sorwie 4 everything

0 comments: