Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Rabu, 1 Ogos 2007

life has change

hahahahaha...idop...x slalunye ok...idop bagaikan roda...kadang2 di atas....kadang2 di bawah....dan aku...ntah ke mane hanyut...akibat kalah dlm percintaan aku x rasakan yg aku dpt kawal diri aku untuk jadi baik...i need to be a notty gal...so that aku x de laa windukan kenangan2 lame...i hate all of that...so i should be who i am..sorwie to who dat i promise to be a good gal....i cannt....n now im happy wif my life without boyz dat i love......n now aku da stat kua mlm...hahahaha..br ni 2 mlm dowhhh x balik hostel..wahhhh...maju seyhh....hahahhaa..lepak karoke n nz...so cam tu laa aku nak..hahahhaa...n roomate aku 2 org ni pown kan men kepala diaorg...leh tahan...same naek je...hahahaa...tp merdeka x leh nak celeb laaa.....parents suh balik...uwaaaaa...sedih tol...kalo x leh laa lepak kat dataran...hehehehe..boys???? juz fwenz only laaa...x minat ag nak kapel ag...lg besh jd solo kan...hehhehehe...leh g amne2 je..n to AMIN HAFIZ u arr damnnnnn...suckkkkkk.....cibaiiii....sialllll....n many more...hahahhaa .....did u think dat u r da besh guy in diz world.....oitttt cermin dulu arrr beb....bla laaaa......hahahahaha...sorwie laaa...aku smmgnye da smakin benci pade ko..mungkin perasaan syg aku da ilang...yahoooooooooo...betapa aku bhagia...hehehhee...sorwie laaaa......thankz coz give me diz experiance....hehee...wat else ekk...adehhh bulan 8 ni gile fulll...ari ahad je free......damnnnn.....xpo laaa....lan 9 nanti leh njoy ag...hehehhee.....no hal la beb...membe2 ade...wokey laaaa...gtg..byeeee...tata...jumpa lagii...mmmuuuaaaahhhhh

0 comments: