Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Jumaat, 6 Julai 2007

a new day will come

hahahahhaa..ape hall ekk tajuk cam tu...ntahlaa..wase nk wat tajuk g2 je...xtuli aku ni x tdo2 ag ni...da smayang subuh pown x leh tido...so wase cam mood ok je ni...tu ku coretkan sedikit ape yg berlaku...hhehehehehe...2 ari ag duk umah...sedih nyee....pasni da duk jauh ngan umie...umie along windu kat umie nanti...huhuhuhuhu...n sowang ag yg aku akan windu...UPI....upi winduu gilee nanti kat upi...syg upi....xleh gak ade ngan upi tyme upi UPSR nanti...hope Upi leh wat leklok yee shayang...wahhhhhh nak nanges aku bile windu kat upi nanti....syg upi...ape ekkk..aku da kemas sk8 barang2 aku..dah umie dok bising dah...umie thankz 4 everything....along akan ingat smpai bile2...tp wasenye satg bising lak tyme beli barang..list aku x siap ag ni...ehehhehee..u noe kan umiee ur dother ni kan "pemalas" hehehehehe....da biase sgt kene ngan umie..hehehehe....tp no hal..umie kan baekk...beshh td mase kemas2 barang umie stat wat prangai..wadushhhh....x tahan gelak...hehehhee...umie2....prangai still cam dak kecik..tu along shayanggg umiee..u r da besh mom in diz world umie...love u so much.....aku ni pehal la x leh tido...nanti ade orentasi ssh laa....adehhh da x tau ape lagi nak lalut.....news ape ekk yg denga ari ni..hua hua hua...sejak bile aku bace paper n tgk briter..hahahahhahaha...nad nad ape nak jd ko ni..hehehe...jd org laa..jd ape lagi...hehehhee..k laa....daaa~~~~~

0 comments: