Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Sabtu, 3 Oktober 2009

Kawan,Friends,Membe,Freund

Kawan, Friend, Membe, Freund
perkataan len
eja len
sebut pown len
tapi smua same makne nye

nape ekk aku post sal frenz mlm ni??
sbb bg aku kan kawan pntng sgt lam life kite
if xde kawan x lengkap idop tau
n bile kite kehilangan kawan sgt laa sedih
:(

mcm aku sndiri
aku pernah mempunyai kawan dan juga pernah kehilangan kawan
mcm2 sbb yang bleh jadi kite hilang kawan
tapi kite xleh nak salahkan org tu juga
sbb maybe die ade sbb tersendiri
or maybe die terleka ngan life die
but dont worry
1 day they will find their friends again

sepatutnya kite hargailah kawan kite
sayangilah kawan kite
to all my friends x kire lah yg slalu aku jumpa
or yang jarang2 aku jumpa
or x penah jumpa
or ingat x ingat aku ni kawan korang
aku sayang kawan2 aku
even sejahat mane aku
even aku da married
[oppzz awalnye..hehehe]
even aku dalam ape jua keadaan skalipun
aku akan ingat kowang kawan aku
tapi kan x leh nak ingat smua
if x ingat tu sorry laa
x salah kalu ingat mengingatkan rite??
hehehhe
otak manusia bukan cam otak komputer
leh simpan sebanyak mane mengikut kapasiti hard disk tu
hehehehe

tapi tu laa yang aku dok post skang ni coz aku rase cam kehilangan seorang kawan
maybe bukan kehilangan tapi die alpa di dalam hidupnya
xpe aku tetap akan anggap die kawan aku
if ade probz pape still leh contact aku
aku akan sedia mendengar or memberi sdikit sbnyak nasihat
mane yang aku bleh kasi laa
hehehe

n to all my frenz
maaf if ade salah n silap aku wat slame ni
yerp aku akui
aku ni mmg kasar
aku ni selfish
aku ni x bradab skit
hehehe
dats da real me
tp mcm mane pown aku
aku sayang kowang smua tau

antara list2 kwn aku...mane yg x terlist tu maaf ehh..
maybe terlupa..kasi tau laa kalu terlupa ekk
hehehehe

-tadika annur
-sk kerteh
-smk badrul alam shah
-smk kerteh
-smk mengabang telipot
-sbp integrasi bt rakit
-dak2 netball terengganu
-dak2 sports terengganu
-dak2 kem english terengganu
-dak2 n fc explorers nite out petronas
-dak2 kem kor kadet polis terengganu
-dak2 educamps utp
-dak2 ym,fb,fs,ms,mirc,bloggers
-dak2 GMI
-dak2 KMPH
-dak2 trainee epemsb
-dak2 yang silap anta emel.. :)
-dak2 ex aku.. :P
-dak2 silap msg or call.. :0
-dak2 kerteh,kemaman,terengganu
-dak2 malaysia
-dak2 1 dunia

kot2 mane yang aku tertinggal kasi tau laa ekk

to all i love u friends
ntok awak:- awk pown mask lam ni..nanti sy post khas ntok awak ye..hehehe..jgn ngajok k..(love u jgk... ;P)
ntok smua:- always be my friends k

4 comments:

My Reality and Fantasy Journey berkata...

tua tua pun merajuk lagi, haihhh,

Nur Nadiah bt Mohd Yusof berkata...

hahaha..makin tua laa makin sensitip..mcm ko laa pown..hehehe

armanyc berkata...

ko da buang tebiat nak mampus ke pe..??

Nur Nadiah bt Mohd Yusof berkata...

bile plak aku buang tebiat ni pakcik oittt...ang ni plik2 aihhh
hehehe