Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Rabu, 7 Oktober 2009

Kawan2 Tolong ade Orang Ilang

Dear Blogger, please help me to spread this, my dearest friend's sister gone missing, below is her picture, please contact Mr Aminos@ 013-4886238 or the nearest Police Station if you happened to saw her, her name is Maria

[maria.jpg]

Kepada semua kawan kawan, tolong sebarkan berita ini, adik perempuan kepada sahabat saya gone missing, sila hubungi MrAminos di nombor talian 013-4886238 atau hubungi balai polis berhampiran jika anda ternampak wanita seperti digambar.
bantuan tuan puan amatlah dihargai

[Sian weyhh..jom2 iklan byk2..kot2 mane tau jumpa ke..sian family die..]

1 comments:

My Reality and Fantasy Journey berkata...

terima kasih banyak banyak sebab tolong sebarkan,