Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Ahad, 27 September 2009

layan

REVOLUSI - BUNKFACE


Aku keliru
Menjadi buntu
Arah yang ingin ku tuju
Rasa resahku kian celaru
Dengan ilham ku tempuh

Aku cuma mahukan
Bayangan resah ku akan hilang
Tapi keadaan memaksa
Menghadapi semua

Inikah revolusi
Atau hanya ilusi
Bagaikan mimpi jadi realiti
Rasional diriku, rasional dirimu
Penentu masa, masa depanku

Adakah masa menjadi punca
Diriku dalam dilema
Pernahkah anjakan paradikma
Susuli ku terima

Aku cuma mahukan
Bayangan resahku akan hilang
Tapi keadaan memaksa
Menghadapi semua

Inikah revolusi
Atau hanya ilusi
Bagaikan mimpi jadi realiti
Rasional diriku, rasional dirimu
Penentu masa, masa depanku

Revolusi, revolusi, revolusi, revolusi, revolusi

Inikah resvolusi
Atau hanya ilusi
Bagaikan mimpi jadi realiti
Rasional diriku, rasional dirimu
Penentu masa, masa depanku

Inikah revolusi,
Atau hanya ilusi bagaikan mimpi jadi realiti
Rasional diriku, rasional dirimu,
Penentu masa, masa depanku


*nape aku post lagu nih???
coz rase cam kene je ngan entry b4 nih..
smlm x smpat nak cari lagu
pagi ni baru terpikir balik
hehehhehe

p/s: aku mls nak wat keje nih..camne nih..ampun yaa..hehehe

0 comments: