Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Sabtu, 26 September 2009

wehh..cinta tu mende???

aku x paham....
dan mmg aku x phm...
pahm sal ape nih???
sal ati dan perasaan
makin aku dewasa makin aku keliru dengan cinta
ape itu cinta???
macam mane itu cinta??
bagaimana rasa menyintai
dan
bagaimana rasa dicintai
aku keliru
aku celaru
kadang2 aku bosan dengan ade nye perasaan
aku buntu
bukan x pernah aku memberi cinta ku pada sesiapa
dan
bukan x pernah aku menerima cinta dari orang lain
tapi makin lame makin aku x paham
kenapa?????
sampaikan aku keliru yang mane itu cinta dan yang mane itu buta
ntahlaaa
aku x berani
aku x kuat
aku x tahu
siapa yang ptt aku berikan cinta ini
aku keliru
umie kate
" kalu along cinta org tu alg akan buat ape saje...tgk laa sekeliling...tapi jangan jadi bodoh kerana cinta"
"kalu org tu cintakan kite sure die sanggup wat ape sahaja untuk kita..tapi, bukan buat bnda bodoh..buat ape yang terbaik untuk kita..."
umie la penenang aku kala aku celaru ngan ati n prasaan
love u so much umie
u r da best
tapi kali ini aku masih sembunyikan siapa yg memberi cintanya pada aku
dan aku menerima nya
betul ke tindakan ni???
sumpahh aku x penah keliru atau celaru sebelum ini untuk terima mana2 cinta
tapi kali ini aku sangat konpiusss
konpiusss
nape aku x kasi tahu umie??
sbb aku rase biarlah aku benar mmberi cintaku padanya barulah aku akan bw ke rumah
kesian aku
die plak??
bukan nye nak sorokkan sepenuhnya
tapi mcm tu laa
ati dan perasaan skang x tahu macam mane
pelik...
tapi itulah yang aku rasa
kalu die untukku maka permudahkanlah hubungan kami
jika die bukan untukku maka pertemukanlah aku dengan jodoh ku
ayat cam nak kawen
hahahaha
bukan
tapi mcm da x tau nak wat cam mane
aku harapkan biarlah hanya die kesudahannya
xde yang laen lagi
macam mane yerpp nak buangkan rasa keliru celaru buntu??
cinta??
ada apa dengan cinta??
where is the love??
heart
eifell i'm in love
hahhaha

what is love?
a strong positive emotion of regard and affection...
[aku amik lam google]

ok now
tyme to sleep
miss him
meet u on monday yaaa...
:)


ntok awak:-
awak sy x mksdkan pape ekk...ni juz ape terpikir je
jgn mrh2.. ;)

ntok smua:-
biorlah mlm ni aku nak jiwang jap..hehehe

0 comments: