Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Ahad, 11 Januari 2009

Love

hmmm..pas tlg sowang mamat ni sal cinta aku tetibe cam pikir tau..takowt sgt nak bercinta bile usia mkn meningkat..why???...sbb bg aku cinta tu suci..so bile skang kalo aku da ske kan seseorg tu aku nak kan kebahagian bersamanye..tapi kalo smua tu putus di tengah jalan....aduhhh...sakitnye hati ni...aku rase aku x sanggup dah nak alami smua tu...serik sgt nak kapel..takowt ntok jatuh cinta..kengkadang pikir..bia laa aku dok sendiri je nanti...keje ntok tangungg idop aku je..tp xde life mcm tu..aku pown nak rase dicintai dan meyintai..disayangi dan menyayangi...dikasihi dan mengasihi..betapa bhagia nyee...tapi kalu kite je dok cinta separuh mati tapi len plak kat pasangan kite tu x ke sakitnye hati...niat org kite x tau...curiga tu kian mendalam lam ati aku sbb da byk kali kene..aku jadi mcm serik sgt..hmm..skang aku keraskan ati xnak terlibat mane2 percintaan agi...biarlah cinta aku tu ntok bakal suami aku yang menyayangi aku sepenuh ati die...kan besh kalo ade skang..hmmm.....

6 comments:

alya husna berkata...

skang nie musim org putus chenta... ='( tp kan nad.. ble ko da jumpe da rite person... ko mesti x sabar2 nak kawen kan.. keh3

Nur Nadiah bt Mohd Yusof berkata...

tu r pasal...tp aku tlg nasihatkan mmat tu spy baiki balik relationship die..hahahaha...bek x aku????...eyhh kalu jumpa mr rite cepat je aku soh mask minang..x yah tunggu lame2...tapi x jumpa2..macm mane ek???

alya husna berkata...

hahaha.. jap2.. ko ske ek kat mamat tue??? hemo3.. baek ko ngaku cepat!!!!

Nur Nadiah bt Mohd Yusof berkata...

kat mamat mane plak ni??
poning aku...sape???

Pisey berkata...

ahakz.ak setuju ngan post nie.huk2.

Nur Nadiah bt Mohd Yusof berkata...

hehehe..thankz 4 view my blog....
kite pompuan slalu kene mcm tu ekk..siannye