Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Rabu, 8 Disember 2010

Kekasih Baru

Salam all...
ok second entry..hehehe
ngade2 kan dalam masa 1 hari buat 2 entry..time malas satu pun takde..:P
biarlaa..ni aku punya so ikut suke hati aku lah kan..hehehe

ok...kali ini aku nak perkenalkan kekasih hati aku yang baru...
dah sebulan lebih aku bersama dengan die ni..:D
happy sangat...
die ni kecik je..putih sangat..best...baik..comel...dan selalu je tolong aku..
sayang sangat kat die tauu..:P



hahahaha..ok2..dah2..sebab tak nak korang ni makin excited nak tahu sapa laaa kekasih hati aku ni kan...
dan ini aku perkenalkannnnnnn



hehehehe..ni lah kekasih hati aku sekarang...viva putih aku..:P..jangan marah yeee

hehehe...ni lah peneman aku bila aku bosan2..tak tahu nak buat ape...

akhirnya dapat jugak aku dengan apa yang aku nak..walaupun sekadar viva tapi ia amat2 bermakna..sebabnyee ni daripada orang yang paling aku sayang dalam dunia...

terima kasih sangat2 pada my lovely umie..love umie so much..<:*>

maka dengan itu, aku pun jagalah kekasih aku ni sebaik yang mungkin...dan...

aku pun mula lah berulang aling untuk pulang ke batu rakit dari kemaman setiap minggu...wahhh heaven nyeee...perjalanan yang mengambil masa dalam 2 jam setengah...hehehehe

dan2..yang paling aku tak sangka aku dah drive...aku ini punya lah malas2 gile2 nak drive...kalau tak caye tanye umie..hahahaha..dan bermula aku ada kekasih ni aku dah jadi driver...tengok....tu lah aku tak suke tu...kene jadi driver :(....hahahahaha...

hehehe..tapi bersyukur sangat2..tak ade lah aku bosan2 sangat kat kolej..boleh keluar jalan2..lepak2 kat pantai...best tu...nak balik pun senang..hehehe...cuma ape yang aku pinta doakanlah keselamatan aku bersama kekasih aku ni..:)..

oklah dah malas nak menaip..lain kali kalau aku teringat aku tulis lagi yeee...well doakan aku berjaya untuk sem 1 ni...dan berjaya dunia dan akhirat.....

salam

-nadz- 1 muharram 1431 :)

5 comments:

Azewas32 berkata...

cmne ek bnyi alarm kekasih kau tuh...hehehe...

Nur Nadiah berkata...

hahahaha...jaat siot ko..saje dengki ngan kekasih aku ni kan..hahahaa

Tanpa Nama berkata...

haha. da bole geng ngn member baik woh... nape x angkt kete cm member baik.. kn bgus.. lg akrab nnti.. :P

Nur Nadiah berkata...

aihh..tanpa nama ni sapa ye??? macam aku tau je..man ke ni??? ade je nak kene ni kan...sepak mauu!!!.:P

yanmaneee berkata...

nike air vapormax
timberland outlet
air max 2018
coach factory outlet
nike outlet
adidas gazelle sale
kd shoes
fila disruptor 2
off-white
cheap nba jerseys