Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Rabu, 8 Disember 2010

Jiwa Kacau

Salam all..
perghh lama gila aku tak tulis dalam ni..kesian blog ni kan kene tinggal je..
hehehe..ok hari ni aku nak buat 2 entry..1 entry sedih 1 entry best...
ok hari ni dan beberapa hari yang lepas aku rasa macam membuak2 rasa cinta..
tapi... tapi... ini bukan kerana aku fall in love with someone ye..
aku masih lagi single yeee...
ngeee *****
ok, aku sendiri pun tak tahu kenapa aku boleh ade feel macam tu..hehehe..
takpe lah..at least rasa tu buat aku happy..cuma aku tak tahu nak luahkan pada siapa...
rasa yang sangat bahagia & cinta...hahahaha..ok, aku dah mula jiwa kacau...

well, sekarang ni aku tengah cuti..cuti sem 2 minggu je..
alhamdulillah aku dah habiskan semester 1..cuma result je tak tahu lagi macam mane..
harap2 semuanya ok...>:D
19.12.2010 dah bermula sem2..cepat kan??? kelas kami masih lgi 8 @ 7 orang..tapi ade jugak yang berlima..kalau tak silap aku laa kan..
takpe..kawan2 kat sini best..enjoy je study kat tati ni..:D
sebab tu lah aku dah decide nak amik 2 tahun setengah sedangkan boleh je aku nak habiskan ijazah aku ni dalam masa hanya 2 tahun...hua hua hua hua...

Ok, aku nak ceritakan pengalaman pertama aku sewaktu minggu peperiksaaan kat sini..
seriuosly, aku x pernah study macam ni tau..
tiap2 malam kami buat study group..sekelas tau...
dari pukul 8 malam sampai laa masing2 dah tensen...hahahahaha
paling best masing2 semua semangat nak study tau..
aku ni, yang tak pernah2 join study group kali ni dah buang tebiat pegi study group...
hahahaha..tapi best laa weyh...korang2 kalau korang bace kan kite wat study group setiap sem ekk...
harap2 dengan cara ni dapat membantu aku nak dapat pointer best..:D
ok, tak cukup study malam..sambung pulak pagi tu..kalau xde paper laa..
hahaha..bagun pagi2 sebab nak pergi study....hahahaha...itu lawak ok!!...
sebabnye NUR NADIAH BT MOHD YUSOF bukan lah pelajar yang rajin nak pergi study..
selama ni pun aku study dalam bilik je..itu pun sorang2..mane pernah aku nak pergi join orang lain..hhahahaha
ok xpe tahun berubah,umur berubah,tempat berubah,perangai pun berubah laa...:P
maka dengan itu aku sangat2 cuak bile nak menghadapi peperiksaan..
yerla mana tak nye..dah 1 kelas semua study, so aku kene tingkatkan usaha aku sebab aku pun nak pointer best tauu..:D

sedihnya sebab...
tak tahu lah sedih ke tak??
hehehehe
sebab kadang2 rasa kesunyian..agaklaa..dah takde sape nak aku rindu..nak gedik2..nak manja2..hahahha
gile..:P
tapi betul laaa...rasa cam tu laaa
tu yang asik duk rasa semacam jaaa... :P
dah2 tak mo pikir2 pasal tu dah..
fokus benda lain laa pulak..

alaaa nak citer pasal kekasih baru aku laaa..:P
tapi entry satu lagi ekk...ngeeee...sayang sangat kat die...
siapa ekk???
tungguuuuuuu..:P

till then...
sweet 2010 -nadz-
love someone because of Allah..thats the most important..:)

0 comments: