Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Jumaat, 25 Jun 2010

Pagi yang indah





Salam all..


Sure kowang da tdo kan??


tp sape yang tgk bola sure laa x tido agi...hehehe


aku pon ni sesambil tengok bola,wat keje n update belog ni...


ngeee mood tengah elok laa...


Dah bape lame mood on off je..


Macam2 la yang jadi...


Sampai aku sendiri kadang2 hampir fed up dengan hidup ni...


Tapi Nur Nadiah Mohd Yusof masih kuat..masih mampu untuk menyahut cabaran2 yang mendatang..InsyaAllah...




aku x tahu nak update sal ape ni..


yang pasti hanya beberapa hari je lagi aku stay kat GMI ni...


abah kate nak amik 2.7 ni n abah suruh balik ngan abah gak...hehehehe


xleh gak laa nak melepak sangat...




nak wat ape ek nanti???sementara menunggu kemasukan december untuk sambung degree...


heee..nak try keje tapi macam umie x berapa nak kasi..


nak masuk short course tapi macam da terlambat...


nak gi holiday...haaaa itu wajib...hehehe


nak kemas rumah especially my bilik...


rindu sama bilik...


kene jadi driver umie


kene belajar memamasak


haaaaa..


macam banyak je kan...


n yang pasti kene slalu update belog n fb yang jual tudung tu..


alhamdulillah ade jugak sambutan..


terima kasih kawan2..hehehe




haaaaa...aku ni sgt excited bila teringat pada raya tau..mane x nya taun ni aku beraya tanpa apa2 title tau...taun lepas pun beraya kat umah tapi time tu tengah praktikal so cuti x lama...


taun ni aku cuti best laa untuk raya...sangat best


baju raya???haaa korang nak tahu x, aku da tempah da tau baju raya aku tahun ni...


untuk tempahan ade 4 helai...hahaha...sakan tuuu


1 helai kurung biasa,1 helai kurung pahang,1 helai kurung moden n 1 helai jubah...


perghh melaram dennn


tudung plak x beli lagi


tengah pikir nak pakai macam mane


da banyak sgt style tudung skarang..lagi2 aku skang da jadi cam tokey tudung so lagi cepat update ngan style2 tdung ni...


rasa2 macam nak pakai tudung dubai, lycra shawls, shawls kaseh n ape lagi ekk


haaaaa..cam best kan...




haaa see sgt excited aku nak raya kan...


nanti nak wat post raya laaa...raya mase kecik2 dulu..mesti kalau budak kelas aku bace ni gelak sakan diaorg...hahahha...nadiah nadiah..wat can i do.. :P




oklah syang2 semua...da banyak da ni aku merepek...rasa cam nak tido awal je malam ni..hehehe...:)




*ni pic tudung2 aku nak pakai time raya ni

*ni shawls lycra 3 tones..nanti kat fb Oth Shop pon nak jual..tp 1 tones je.. :) 3 tones pon maybe ade...tp mahal skit


* ni lak shawls kaseh..cantik kan...sangat limited..ni pon aku amik order sape yg nak beli..tp mahal skit tau.. sbb cantik.. :)..sape yg nak leh order ngan aku..hehehe


* ni plak aku pakai tudung dubai..tp nak wat raya nanti kene match ngan baju raya la..hehehe...skeee

oklaa smpai sini saje dulu ye..sesape yg rase nak tudung2 cam atas ni contact aku ye.. :)sure gojes anda raya nanti...sempat aku nak promote



0 comments: