Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Ahad, 13 Jun 2010

Bila Cinta Menyepikan Dirinya...

Salam..
hurmmm
minggu yang sangat menyedihkan
x pernah pon rasa camni
ahhh aku pon xtahu ape terjadi
damnnn
haaa da start nak mencarut da tuuu
hehehehe
sorry guys
but siyesli
im feel so bad n depressed n sad n ntah laa
smua ade
aku sedih tapi aku xleh nak nangis
aku nak nangis tp air mata aku xleh nak kua
aku nak luahkan segalanye tapi airmate aku x keluar juga
dahtu cam mane lagi aku nak buat???
pendam dalam ati
tiap2 masa ati aku menangis
kesian ati aku
mata aku xde plak nak nangis
hurmmm
bad
x penah2 aku rasa camni
kenapa kali ni
aku rasa cam nak dok sengsowang dalam bilik n x wat pape
makan pon cam da x rasa nak makan
ape x nye ari ni langsung x makan nasi
hehehehe
hurmmm
i donno y
sry, kalo ko bace ni..aku still x ok
hurmmm
aku xnak jadi cam ni
aku da ilang akal
xtau nak wat cam mane
luaran yee aku happy
dalaman aku
hati aku
perghhh gile aku pandai berlakon kan
bukan berlakon tp x leh nak luahkan pada sesape
sedih ni hanya aku yang tau
ehhh sry pon tau gak
hehehehe
:)
aku xde jawapan untuk semua ni...
ahhhh...aku benci..
x baik tauu ni semua da ketentuan Allah S.w.t
aku sepatutnya terima apa yang terjadi
mungkin ni adelah ujian untuk aku
yeee..aku terima dan aku selalu berdoa
tapi aku manusia
manusia yg x kuat imannya
yang lemah hati nya
yang x tahu sekuat mane diri nya
aku hanya boleh menyerah pada takdir
dan terima apa sahaja yang berlaku
bila ini yang berlaku maka inilah jalan cerita idop aku
setiap orang jalan ceritanya berbeza
x de pon yang sama
mungkin pada luaran nya sama
tp cerita disebalik tu xkan sama
begitu juga dengan aku

*nad, tabahla menghadapi segala dugaan dan cabaran yang mendatang..mungkin ini semua untuk mematangkan diri ko sendiri..cubalah terima segalanya..apa yang kita nak x semudah abc untuk kita dapatkan...semua yang baik perlukan pengorbanan...rezeki pon xkan datang bergolek kalau kita x cari..apa yang penting????kerjasama...hahaha...yang penting kuatkan hati,semangat dan iman...dengan adenye smua itu insyaAllah ko mampu untuk menghadapinya...

**harap maaf,malam ni aku merapu mengikut kata hati aku..sorry yaa.. :D


0 comments: