Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Jumaat, 28 Mei 2010

Menghitung Hari

Salam all...

dah lame dah kan nad x update blog ni..
nad sangat sibuk..sibuk dengan ape ek???
ok skarang ni last month nad sebagai student kat German Malaysian Institute dan student Diploma in Network Security...
Sedih ke???
ade la jugak rase sedih pilu tu sikit...
yerlaaa..3 tahun menghabiskan masa kat sini banyak nad dapat kat sini..
macam mane nak bergaul,berkawan,kawal perasaan, kawal emosi, n banyak lagi laa...
setiap tempat yang nad pergi mesti akan memberi makna dalam hidup nad..
dan yang pasti akan ade mengubah sedikit hidup nad...
di GMI ni laa.. nad da mula belajar pakai tudung sepenuhnya..
hehehee
tapi x de laa jadi baik sangat pun lagi.. :P
kat GMI ni nad belajar kenal ramai orang yang pelbagai ragam..
:D
hidup pun x semudah yang di sangka...
yerla 1st time berjauhan dengan family..
walaupun sebelum ni nad duk kat hostel tapi sekolah dengan rumah x jauh pon..
umie still datang tiap2 petang..hehhehe
Duduk kat sini nad belajar banyak menda kene berdikari, belajar study smart n hard, berbaik dengan staff n lecturer...
nice jugak hidup macam ni kan...
sesape yang kenal nad je laa tahu sebenarnya nad ni macam mane kan??.. :D
well, i am who i am..
tapi kalau ade yang tak elok tu nak wat cam mane lagi kan
semua orang ade baik dan buruk nya
same laa jugak ngan nad..
sorry ye kawan2.. :D

0 comments: