Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Isnin, 19 April 2010

Open Day 2010

Salam all
Huk..huk..hukkk
Alamak..berhabuk nyee blog ni..hehehe...da lame x update kan..
Konon busy laa ni..hehehehe
Actually Nad x tau laa nak update ape..
Ok laa Nad update latest x latest sgt laa..
Open Day GMI..
Ni last Nad involve ngan Open Day kat GMI ni..
1st time Nad join group ntok Open Day mase Nad Sem 2..
Mase tu untuk RDC kalau x silap...
Xde pic la nak letak cause pic ade lam cd laa..
Nad leh letak pic yang latest ni je..
Yang tahun lepas da letak da
hehehehehe....

Tak de ape yang boleh di huraikan dengan kata2...
Hanya picture yang dapat ku huraikan...
hahahahhaha

Jom2 layan pic..

Open Day GMI 2010
27.03.2010

Layannnnnn...........



*ade org tu dok sebelah best fwen die.. :P (yah)



**yeyeyeye..da jumpa pic mase Open Day..tapi boleh upload 2 keping je..
Kat Bangi nak hujan, internet pon mula la slow..



alaaaa ni je yang boleh di upload...
ade pic lagi tapi tak tahu folder kat mane..
sedihnyeee...
ni mostnye picture a day before Open Day..
Stay up sampai kol 3 pagi kot nak siapkan keje..
Keje aku adalahhh::::::
- buat flash untuk Network Security..hahahhaa
ade kaitan ke????
hehehe
Oklaaa
Salam all
Nanti Jumpa lagi.. Bye2
*-*

0 comments: