Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Isnin, 8 Mac 2010

Sekapur Sireh :)

Salam all
Untuk bulan ni xde post ape2 lagi kan..Tangan ni gatal je nak menaip..Tapi apakan daya masa tak mengizinkan..hahaha..poyo je kan..tapi mmg betol pon..quite busy laa this sem..sebabnye..da final sem..and ni pon aku baru je lepas study untuk test subjek Entrepreneuship petang ni..grrrr aku agak tak suke laa subjek ni..huhuhu..haaa..aku rasa cam aku kene tuka kot cara penulisan aku ni..campur2 dah aku taip ni..hehehe..takpelah asal korang faham kan..tapi aku try la kalau aku gune bm aku akan gune perkataan yang betul..tapi tak tahulah boleh ke tak..hehehe...banyak2 post aku selalu cite sal ape yang berlaku sekarang kan...semuanya pasal life di GMI tak pon hati aku yang bermasalah ni..skarang rase teruja sangat nak cite pasal zaman2 sekolah dulu...grrrr tak sabar nye nak taip..tapi aku rasa bukan skarang laa...kol 230 nanti dah kene gi kelas..maybe malam ni kalau aku free..hehehe..banyak sangat nak cite..aku citer ni bukan sebab nak menunjuk or nak kate aku hebat or pape je la..aku citer sebab aku nak share ngan sesape yang nak share experience diaorg ngan aku..so kalau rasa post aku agak poyo or ngade2 tak payah laa silent reader tu baca yerp..hehehe...bukan ape..aku xnak ade yang bace then pastu dok kate macam2..free2 je dapat dosa..so baik x yah baca..hehehehe.. :P ...arrrr x sabar nye nak bercerita...agak2 kalau start skarang sempat tak habis nanti ek..hehehehe...sabar nad sabar..hehehe..tunggu tauuuuu....

0 comments: