Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Rabu, 17 Februari 2010

Bosan + Gile

Salam
xtuli da 2 ,3 mlm otak aku ni dok gile
balik umah x leh nak setel kan laa smua script2 yg perlu di buat
mane x nye ade je xtvt nak kene wat
aihhh...kalau ikotkan mmg enjoy laa
tp ni kple dok pikir bile nak siap script aku nihhhh
tu yg jd lagi bengang jeee
emosi lak cam x stabil jee
aihhh
tgk lua je ganaihh tp emo lebih lak aihhh
hahahaha
ape bleh watt lam ati ade taman
hahahahhahaa
keje x siap2 agi ni
tu yg aku dok risau
ni plak x leh nak tido
cam mane niii
ssh kalau ngah celaru gini
td on call ngan dak kecik
ok laa tp x rilis gak coz last2 tu still ade soklan yg x reti aku nak jawab camne
jjur sgt kan die mengamok
x jujur pon kene marah
letih aihhh
xleh ke kwan ngan ikhlas
x yah nak ade feel pape
jenuh aihh camni
ssh tol kawan ngan laki skang ni
mesti ade je feel plik2
tp tu normal sbnrnye
aku ni yg xnormal
bkn x normal tauu
just malas nak involve ngan sesape
letih laaa
bek aku pikir ntok future aku
uishh wat mase skang xmo ade relationship ngan sesape laa
tp ati aku ni bhaya skit
cpt je nak jatuh ati ngan org
tp tu skejap je laa
hahahahaha
ssh toll ati lembik ni
hehehe
umie kate kalau leh elok along kawen 25 or 26
hahahaha
seb bek umie kate cam tuh
skali die kate bek alg kawen after dip mane aku nak cekau lelaki
haahhahaa
ni syg umie lebih ni bg aku ntok amik life aku luuu
hahahaha
tp kan aku rase la adik2 aku kot kawen lu
sbb lam otak aku byk aku pikir ntok keje n blaja je
xde pon pikir nak kawen
mayb sbb frust agi kot
ntahh
ni list aku nak wat after dis

>abis dip bln 6,bln 7 -12 amik short course kat TATI-UC
>bln 12 msk UNITEN or bln 1 msk UNIKL (degree)
>abeh degree keje + part time diploma in software eng
>abeh dip amik master in Network Security

tu kot prancangan aku ntok beberapa taun ni
xde plak terpikir nak kawen
hahahaha
da jadi gile study da aku ni
byk mnde nak capai so arap leh lupa laa dulu bab2 pasangan ni
mls nak pikir ag
if adik aku kawen lu pon x kesah
hehehehe
orait darls~~~
nak try tdo
heheh
nite
salam

0 comments: