Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Sabtu, 12 Julai 2008

new life

hohohoho....apo citer my blog...sorwie beb lame x tulis..aku ni pemalas sbnrnye..so kadang2 je aku mask..haaa...ade citer terbaru ni..xtuli aku da tukar style da beb..da bertudung now..nak tgk pic2 baru..hahaha...nantikan kemunculannya...well aku ngah cuti agi ni...gile busan dowh 3 buln dok umah..after dis aku da start study kat new college at bangi..donno laa mcm mane keadaan kat sane nati...haaa...aku skang ni ade kat kota bharu..adeh xleh nak tido laaa..tensen toll...
waaaa...ni citer agak besh..for diz yer nikali ketiga aku kapel..jgn pikir aku as playgalz..but smua ade pobz tersendiri..but now yang aku berdoa sgt agar aku leh kekal slamenye...die sndiri pown smangat nak g jumpa umie aku..then nak bawa aku balik umah die...bek..leh wat aku bhagia..aku hepi..so wat else aku nak kan...aku idamkan keluarga yang bahagia da harmoni..wahhhh da pikir sal keluarga aku ekk...hahahaha..gile ape aku ni..but truthlyaku sayang bangat sama kamooo SHAHRUL...hehehe..malu i
result lak x kua2 ag..takowt dowhh.cam mane ngan result sem 2 aku ni..mintak2 makin nek x pown menten...aku x nak laa jatuh..malu laaa...aku kene wat yang terbaik..even aku ni mls blaja n slalu gak ponteng..slain tu dgr lagu men msg lam kelas..hahaha....betapa notty nye aku ni..x sangka lak kan..tapi aku harap aku dpt result besh..berdoa je laa
biar laa aku da lambat pownn...but aku nak congratz to spain coz jadi juara...wowwww aku gile same david villa la....wadushhh...encem bangat seyhh..pengganti raul la jwabnye..hehehe
oklaa gtg..my mom da soh tido..esok nak g ronda2 ag..pic tu nanti laa aku ltk..daaaa

0 comments: