Blog ni aku buat untuk aku curahkan segala ape yang terjadi dalam hidup aku.. Kenapa perlu aku tulis kat sini??? Sebab aku suke tulis diari..hehehehe Dah alang2 ade diari free ape lagi tulis je laa..hahaha Tapi ape yang aku tulis kat sini bukanlah terlalu peribadi.. Mana yang aku rasa boleh share ngan orang lain aku tulis la kat sini.. Di samping tu boleh gak aku ambil pandangan daripada orang lain.. Boleh la aku gunakan sebagai panduan hidup.. So, kalau rasa nak follow sila la follow nanti aku follow balik eh... Always Keep In Touch.. :)

Selasa, 6 Mei 2008

yahoo..sem 2 da abeh

salam...lame gile aku x tulis pape lam ni..xtuli bukan ape mls laa nak taip2..dunno y...hehehe...esok last paper aku ntok ntc..but now aku x abeh study pown ag..otak ngah blur gile laa..coz smlm aku x tido..gile kan..syahmi da tlg wat balik moto aku..bf????wut da hell wif all dat...mals nak pikir..hmm..jahatkan..ade something yg dirahsiakan..but no need to tell everyone..aku????as usual ngan idop ni...i've got new laptop n new hp..nice...n i love both..my moto..emmm lam keadaan baek..aku panggil baby...and also be my bf...hahaha..smua or gelakkan..x eran pown..aku ngah blr sbenarnye ni..nak tido la...k la...esok ke luse ke bile2 la aku tulis bliklam ni..byeee

0 comments: